نوشته شده توسط : بیتا جمیلی

با وجود خطرات جبران ناپذیری که بوسیله نور آفتاب از طریق اشعه ماوراء بنفش بدن ما را تهدید می نماید افزون بر حفاظت از پوست خود و استفاده از انواع کرم های ضد آفتاب بیشتر بایست مراقب سلامت چشمان خود باشیم. با بهره گیری از عینک آفتابی مناسب تا سطح خیلی خوبی میتوانیم از رسیدن اشعات زیان به چشمان مان جلوگیری کنیم.


عینک آفتابی اصل

عینک های آفتابی اصل خصوصیات ویژه ای دارند. یکی از ویژگی های عینک های آفتابی این است که دارای استاندارد uv 400 باشد.به این معنی که قادر باشد حداکثر اشعه ماورائ بنفش را پس بزند و از عبور آن به چشمان مان خودداری کند. و احتمال دارد در هنگام خرید روی برخی از اجناس این عدد درج شده باشد. با خرید عینک آفتابی اصل اطمینان پیدا کنید که آن محصول این استاندارد را داشته باشد.

در برخی از فروشگاه های معتبر عینک آفتابی دستگاه هایی موجود است که این نوع استاندارد را برای شما نشان می دهد. این استاندارد بایست در همه نقطه های عدسی عینک آفتابی مراعات شده باشد. حداکثر ساعت های تابش اشعه ماورائ بنفش 2 ساعت بعد از طلوع و 3 ساعت قبل از غروب خورشید است. که در صورت مراعات نکردن حداکثر صدمات را در این زمان ها بر پوست و چشمان شما وارد خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()